Ogłoszenia parafialne

Ogłoszenia parafialne – 5 NIEDZIELA WIELKANOCNA – 2.05.2021 r.

1. Rozpoczęliśmy maj. Nabożeństwa majowe w naszej świątyni po Mszy Świętej wieczornej, o godz. 17.30. a w niedziele o godz. 16.40 zapraszamy do udziału. Zachęcamy do śpiewania Majówek przy kapliczkach i Krzyżach.

2. Jutro, 3 maja, Uroczystość Najświętszej Maryi Panny, Królowej Polski, głównej patronki naszego narodu. Msze Święte w porządku niedzielnym. O godz. 12.00 Msza Święta w intencji Ojczyzny i w intencji naszych strażaków i ich rodzin.

3. We wtorek wspominamy św. Floriana – patrona strażaków. Na Mszę Świętą w poniedziałek o godz. 12.00 zapraszamy Strażaków i ich rodziny.

4. W tym tygodniu wypada Pierwszy Czwartek i Pierwszy Piątek Miesiąca. W czwartek adoracja Najświętszego Sakramentu od godz. 16.00 z modlitwą za kapłanów, o nowe powołania kapłańskie. Szczególnie zapraszamy członków Koła Przyjaciół WSD. W piątek możliwość spowiedzi od godz. 16.30.

5. W pierwszy piątek odwiedzamy chorych na zgłoszenie. Prosimy o zgłaszanie chorych. Zgłoszonych chorych będziemy odwiedzać w piątek od godz. 8.00.

6. W przyszłą niedzielę po sumie zapraszamy na spotkanie rodziców uczniów klasy czwartej w związku z rocznicą I Komunii św., którą planujemy na 23 maja.

7. Dziękujemy za sprzątanie kościoła i ofiarę na kościół 100 zł.. Były rodziny: Brodawków, Wosików, Formów, Stańczaków i Frejlichów. Bóg zapłać. O posprzątanie świątyni prosimy cztery następne rodziny z Nieskurzowa Nowego. Sprzątanie w sobotę od
godz. 8.00.

8. Zachęcamy do nabycia i lektury prasy katolickiej. Prasa na stoliku za ławkami.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License