Ogłoszenia parafialne

OGŁOSZENIA PARAFIALNE - NIEDZIELA TRÓJCY ŚWIĘTEJ - 27.05.2018r.

1. Dziś przeżywamy Niedzielę Trójcy Świętej. Odpust na Św. Krzyżu i w Rakowie. Dziś zbiórka do puszki na Instytut Teologiczny w Sandomierzu. Po nabożeństwie majowym o godz. 17.00 spotkanie dla sołtysów i zelatorek KŻR w sprawie Jerycha, które będzie w naszej parafii 14 i 15 czerwca. Dziś na Mszy św. o godz. 12.00 przeżywać będziemy I rocznicę Pierwszej Komunii Świętej dzieci z klasy czwartej. Za tydzień Dzień Dziękczynienia i zbiórka do puszki przeznaczona na Świątynię Opatrzności Bożej. Za tydzień po sumie zmiana tajemnic różańcowych.

2. Nabożeństwa majowe w naszym kościele o godz. 17.30, a w niedzielę ok. 16.45. Zachęcamy do śpiewania Litanii do Matki Bożej i pieśni maryjnych przy kapliczkach. Nabożeństwa z udziałem księdza dziś o godz. 15 - Baranówek (koło p. Kapsów), o godz. 18 - Nieskurzów Stary (obok p.Kuchniaków). W Boże Ciało o godz. 18 Nieskurzów Stary (przy zalewie) Zapraszamy.

3. W tym tygodniu w czwartek Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Pańskiej - BOŻE CIAŁO. Pamiętajmy że jest to święto nakazane i wszyscy mamy obowiązek uczestniczyć w tym dniu we Mszy św. Msze święte będą odprawione o godz. 8.00, 10.00, 12.00 (po procesji) i o 16.00. Po Mszy św. o godz. 10.00 będzie
Procesja Eucharystyczna do czterech ołtarzy. Prosimy o przygotowanie ołtarzy:
I - na placu targowym - Nieskurzów Nowy i Nieskurzów Stary
II - przy remizie - ołtarz przygotowują: Olszownica i Stanisławów
III - przy szkole - ołtarz przygotowują: Żerniki, Baranówek, Janczyce
IV - przy kościele - ołtarz przygotowują Baćkowice

Bardzo serdecznie zapraszamy dziewczynki w strojach pierwszo-komunijnych do sypania kwiatków, ministrantów, mężczyzn i kobiety do niesienia chorągwi i feretronów. Serdecznie prosimy strażaków o zabezpieczenie trasy procesji oraz zabranie i niesienie baldachimu. Przy trasie procesji prosimy ubrać okna naszych domów w symbole religijne. Zapraszamy wszystkich do udziału w procesji, aby w ten sposób zamanifestować naszą wiarę w obecność Pana Jezusa w Najświętszym Sakramencie.

4. W tym tygodniu w pierwszy piątek miesiąca odwiedzamy chorych od godz.8. Spowiedź od godz. 16.30. W piątek rozpoczynamy miesiąc czerwiec tradycyjnie poświęcony jest czci Najświętszego Serca Pana Jezusa. Zapraszamy na nabożeństwa czerwcowe. W piątek 1 czerwca przypada Dzień Dziecka. Pamiętajmy o dzieciach w naszych modlitwach. Niech wzrastają w latach, w mądrości i w łasce u Boga.

5. W oktawie Bożego Ciała na Mszach świętych o godz. 17:30, będziemy się modlić o szczęśliwe zbiory dla mieszkańców poszczególnych wiosek. Mieszkańcy tych wiosek w dniu swojej Mszy świętej przygotowują procesję.

6. Za 2 tygodnie 10 czerwca na Mszy św. o godz. 12 uroczyste rozpoczęcie dwuletniego przygotowania do I Komunii św. dla dzieci z kl. 1.

7. Spotkanie scholii w środę w kościele po nabożeństwie majowym (o godz.18.00). Zapraszamy. Rodziców prosimy o przywiezienie dzieci. W sobotę po procesji spotkanie Kręgu Biblijnego.

8. Dziękujemy za kwiaty i sprzątanie kościoła rodzinom dzieci rocznicowych . Bóg zapłać. O posprzątanie kościoła w sobotę prosimy ostatnie pięć rodzin z Olszownicy.

9. O przygotowanie liturgii Mszy św. 3.06 o godz.10 prosimy klasę 6 SP,a godz.12 dzieci z kl. 4 SP.

10. Zachęcamy do nabycia i czytania prasy katolickiej.

11. Informujemy, że jest możliwość wyjazdów wakacyjnych: na Oazę, Wakacje z Bogiem i rekolekcje dla ministrantów i scholi. Szczegółowe informacje w gablocie.

12. Dziś Piknik Rodziny w Radomyślu. Za tydzień w sobotę 2 czerwca Ksiądz Biskup Krzysztof Nitkiewicz wraz z Starostą Ostrowieckim Zbigniewem Dudą, zapraszają wszystkich na wielkie święto rodziny, które odbędzie się 2 czerwca od godziny 10.00 do 22.00 na stadionie lekkoatletycznym (między Liceum im. Broniewskiego, a Szkołą Mistrzostwa Sportowego). Będziemy wspólnie świętować Jubileusz Rodzin, 200 lecie Diecezji Sandomierskiej oraz Rok Rodziny w Powiecie Ostrowieckim. W programie przewidziano:

- Polową mszę św. prowadzoną przez ks. biskupa Jana Wątrobę, ks. biskupa Krzysztofa Nitkiewicza i ks. biskupa Edwarda Frankowskiego;
- Wspólny piknik z poczęstunkiem
- Prezentację szkół ponadgimnazjalnych z terenu powiatu ostrowieckiego;
- Spotkanie autorskie z Pawłem Królikowskim oraz Małgorzatą Ostrowską - Królikowską;
- Koncert Warszawskiej Orkiestry Sentymentalnej;
- Koncert zespołu Pod Budą ;
- W trakcie trwania wydarzenia liczne atrakcje dla dzieci i dorosłych, konkursy z nagrodami;
- Bezpłatne badania m.in. onkologiczne, wzroku i densytometryczne w ramach "Białego Miasteczka"
- Liczne wystawy m.in. policji (znakowanie rowerów, pokaz tresury psa policyjnego), izby celnej, straży pożarnej (pokaz sprzętu, pokaz ratownictwa drogowego).

A w sobotę 9 czerwca spotkanie rodzin dekanatu świętokrzyskiego na Świętym Krzyżu. Zapraszamy

13. Zapowiedzi przedmałżeńskie:
1. Karol Sobczyński z Tomaszowa par. Opatów oraz Małgorzata Chyc z Olszownicy par. Baćkowice - zapowiedź III
2. Dominik Klusek z Olszownicy par. Baćkowice oraz Aleksandra Gierazińska z Radomia par. Matki Odkupiciela - zapowiedź I

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License