Ogłoszenia parafialne

OGŁOSZENIA PARAFIALNE –19.05.2019r.

1. Dzisiaj w naszej parafii o godz. 12.00 odbędzie się I KOMUNIA ŚW. dzieci klasy trzeciej. Za tydzień zbiórka do puszki na Instytut Teologiczny w Sandomierzu.

2. Nabożeństwa majowe codziennie w kościele o 17.30, w niedziele o 16.45.Zachęcamy także do śpiewania Litanii do Matki Bożej i pieśni maryjnych przy kapliczkach. Nabożeństwa z udziałem księdza: dziś - 19 maja o godz. 15 –Stanisławów, o godz. 18 - Olszownica, 26 maja o godz.15 – Baćkowice Górne, a o godz. 18 Nieskurzów Stary (przy zalewie). Zapraszamy

3. Od jutra rozpoczynamy Biały Tydzień - Tydzień Wdzięczności Bogu i ludziom. Dzieci I komunijne, rodziców, rodziny i gości zapraszam codziennie na godz.17.00 na Mszę św. i nabożeństwo majowe. Zapraszam do wspólnej modlitwy.

4. Próba dla dzieci z klasy czwartej przed rocznicą w:poniedziałek, środa, czwartek i piątek po nabożeństwie majowym

5. Dziękujemy za kwiaty i sprzątanie kościoła i przed kościołem rodzicom dzieci pierwszokomunijnych. Za kwiaty dziękujemy także państwu młodym Magdalenie i Piotrowi. Bóg zapłać. O posprzątanie kościoła w tym tygodniu prosimy rodziców dzieci przeżywających w tym roku rocznicę pierwszej komunii.

6. Spotkanie scholii we wtorek po nabożeństwie majowym. Zapraszamy.

7. Spowiedź święta dla dzieci, rodziców, rodzin, chrzestnych i gości przed I rocznicą I Komunii Świętej w piątek od 16.00.
Wszystkich – całe rodziny - serdecznie zapraszamy do spowiedzi.

8. VIII Diecezjalna Pielgrzymka gimnazjalistów klas trzecich i ośmioklasistów na Święty Krzyż w piątek 24 maja. Wyjazd o godz. 8.00.

9. Zapisy na jednodniową pielgrzymkę do sanktuarium Maryjnego w Tyliczu, która odbędzie się w sobotę 15 czerwca w kancelarii.

10. Zachęcamy do nabycia i czytania prasy katolickiej.

11. Samorząd Uczniowski Zespołu Szkół w Baćkowicach w ramach Europejskiego Tygodnia walki z rakiem zaprasza w sobotę 25 maja do udziału w Biegu Charytatywnym „Baćkowice walczą z rakiem” . Rozpocznie się o godz. 9 nad zalewem w Nieskurzowie Starym. Włączą się w ten bieg także ministranci z naszego dekanatu, którzy biegnąc w intencji Biegu Charytatywnego dołączą też własne intencje „o powołania”.

12. Za tydzień w niedzielę 26 maja wybory do europarlamentu. Zachęcamy i prosimy wszystkich, by wzięli udział w głosowaniu spełniając swój patriotyczny obowiązek decydowania o przyszłości naszej Ojczyzny.

13. Od 7 do 9 czerwca Diecezjalne Dni Młodzieży w Klimontowie. Zapisy w kancelarii. Także w kancelarii zapisy na: Wakacje z wartościami w Radomyślu: 1 turnus - 21-27 czerwca. Ten turnus będzie prowadził ks. Bartłomiej. Informacje w gablocie przed kościołem.

14. Biskup Sandomierski Krzysztof Nitkiewicz zaprasza wszystkich na 9 czerwca, na uroczyste obchody 20 tej rocznicy pobytu św. Jana Pawła II w Sandomierzu. Zapisy na wyjazd autokarem w kancelarii

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License