Ogłoszenia parafialne

OGŁOSZENIA – 26 NIEDZIELA ZWYKŁA – 27.09.2020 r.

1. Spotkanie scholii w niedzielę o godz. 11.15. W dzisiejszą niedzielę na Mszy Świętej o godzinie 12:00 dzieciom z klasy 3 zostaną poświęcone Modlitewniki.
Po Mszy św. spotkanie dla rodziców.

2. W środę o godz. 17.30 spotkanie ministrantów

3. W czwartek o godz. 17.30 spotkanie KSM-u. Bardzo prosimy dzieci i młodzież o zapisywanie się do ministrantów, KSM-u i scholii.

4. Od czwartku rozpoczynamy nabożeństwa różańcowe. Nabożeństwa różańcowe codziennie bezpośrednio po Mszy św. popołudniowej (ok. godz.16.25.) O odmawianie codziennie Zdrowaś Maryjo prosimy dzieci, a w niedziele popołudniu Koła Żywego Różańca. O czytanie krótkich rozważań tajemnic prosimy: w poniedziałki kl. 3 SP, we wtorki kl. 4 SP, w środy kl. 5 SP, w czwartki 6 SP, w piątki 7 SP, w soboty kl. 8 SP. Bardzo prosimy rodziców o pomoc, aby dzieci mogły dotrzeć na różaniec.

5. Za sprzątanie kościoła, i ofiarę na potrzeby Kościoła dziękujemy rodzinom: Żerdeckich, Kapsiaków, Nowaków, i Kaczmarczyków. Za kwiaty dziękujemy państwu młodym. Bóg zapłać. W sobotę na godz. 8.00 prosimy do sprzątania świątyni następne cztery rodziny z Nieskurzowa Małego.

6. W piątek - 1 piątek miesiąca. Chorych odwiedzamy w domach od godz. 8.00. Spowiedź od godz. 15.00 do godz. 16. W pierwszy piątek spotkanie dla przygotowujących się do bierzmowania kl. 7 i kl. 6 SP. Zapraszamy ich na godz.16.30 na różaniec i Mszę św. Po Mszy św. spotkanie.

7. W przyszłą niedzielę na Mszy św. o godz. 12.00 poświęcenie różańców dla dzieci z kl.3. Po Mszy św. różaniec dla dzieci. Nabożeństwo różańcowe dla wszystkich po Mszy św. popołudniowej ok. 16.30. Zapraszamy.

8. Za tydzień pierwsza niedziela miesiąca zmiana tajemnic różańcowych po Mszy św. o godz. 12

9. W pierwszą sobotę października spotkanie delegacji Kół Żywego Różańca w Tarnobrzegu. Prosimy KŻR o wybranie czteroosobowej delegacji. Wyjazd w sobotę o godz. 8.30.

10. Zachęcamy do lektury prasy katolickiej. Gazety na stoliku za ławkami.

11. Informacje od Pana Wójta dotyczące Powszechnego Spisu Rolnego:
( poniżej zamieszczone są trzy załączniki, w celu ich powiększenia należy kliknąć na obrazek)

Informacja%20W%C3%B3jta.pdf

Artykul_PSR_1_ost.pdf

Gminy_post1.png

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License