Ogłoszenia parafialne

Ogłoszenia parafialne - 18.02.2018 r.

1. W czwartek od godz. 15.00 adoracja Najświętszego Sakramentu. Zapraszamy do wspólnej modlitwy.

2. W piątek zapraszamy na Drogę Krzyżową na godzinę 16.30.
Natomiast Gorzkie Żale w każdą niedzielę Wielkiego Postu o godz. 15.30.

3. Spotkanie Kręgu Biblijnego w sobotę o godz. 17.00. Zapraszamy.

4. W sobotę o godz. 18.00 trzecie spotkanie w ramach kursu przedmałżeńskiego. Zapraszamy tych wszystkich, którzy w najbliższym czasie planują zawrzeć związek małżeński.

5. W przyszłą niedzielę zbiórka do puszki na "Afrykę". Ofiary można będzie składać do puszki przy ostatniej ławce.

6. Jubileusz Nauczycieli i Katechetów z racji 200-lecia Diecezji Sandomierskiej obchodzić będziemy w sobotę 3 marca. Już dziś zapraszamy nauczycielki i nauczycieli na Mszę św. o godz. 10.00 w sandomierskiej katedrze. Zapisy na wyjazd do Sandomierza w zakrystii i kancelarii.

7. Za sprzątanie kościoła i ofiarę na kościół dziękujemy rodzinom: Kaczmarczyków, Zdziebłów, Gardyniów i Stańczaków. Bóg zapłać. Do sprzątania kościoła w sobotę na godz. 8.00 prosimy rodziny: Kobyłeckich, Stańczaków, Frejlichów i Śmigałów.

8. Zachęcamy do lektury prasy katolickiej. Po Mszy św. można nabyć: Niedzielę, Gościa Niedzielnego i Małego Gościa Niedzielnego z płytą. W tygodniku Niedziela konkurs na modlitwę w intencji ojczyzny.

9. W sobotę, 24 lutego w Domu Katolickim w Sandomierzu o godz. 11.00 odbędzie się spotkanie dla osób, które chcą pojechać na ŚDM w Panamie. Możliwość zapisów do 26 lutego wraz z zapisem, należy uiścić w ramach zaliczki 3 000zł. Całościowy koszt wyjazdu to 8 500zł.

10. Biorąc pod uwagę potrzeby Diecezji Kuria Diecezjalna w Sandomierzu ogłasza nabór na podyplomowe studia teologiczno-katechetyczne. Więcej informacji w zakrystii lub w kancelarii parafialnej.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License