Ogłoszenia parafialne

OGŁOSZENIA PARAFIALNE – WNIEBOWSTĄPIENIE PAŃSKIE – 24.05.2020 r.

1. Nabożeństwa majowe codziennie o godz. 17.30 w niedzielę ok. godz. 16.45.

2. We wtorek, 26 maja, obchodzimy Dzień Matki. Niech nie zabraknie wdzięcznej pamięci o naszych mamach. Zapraszamy do modlitwy w ich intencji.

3. W czwartek 39. rocznica śmierci sługi Bożego kard. Stefana Wyszyńskiego. W czwartek od godz. 16.00 Adoracja Najświętszego Sakramentu.

4. Dziękujemy za ofiary złożone na kościół w ubiegłym tygodniu. Bóg zapłać.

5. Zachęcamy do spowiedzi wielkanocnej. Okres spowiedzi wielkanocnej kończy się 7 czerwca. Spowiadamy każdego dnia przed Mszą św.

6. W tym tygodniu rozpoczynamy przygotowania do Pierwszej Komunii świętej. Spotkania w małych grupach: w środę o godz. 16.00, czwartek o godz. 15.00 i w piątek o godz. 17.45.

7. W przyszłą niedzielę, 31. maja Uroczystość Zesłania Ducha Świętego, tzw. Zielone Świątki.

8. Dziękujemy za sprzątanie kościoła i kwiaty. Byli: Jaglińka Anna i Józef, Witkowska Bogumiła, Ślusarz Anna i Mruk Maria. Bóg zapłać. Do sprzątania kościoła w sobotę na godz. 8.00 prosimy 4 pierwsze rodziny z Olszownicy od lasu.

9. W sobotę, 13 czerwca rozpoczynamy kurs przedmałżeński. Zainteresowanych zapraszamy o godz. 18.00 na plebanię.

10. Niestety przy parkingu wśród krzewów ozdobnych pojawiły się liczne chwasty. Prosimy o pomoc w ich usunięciu.

11.Zachęcamy do lektury prasy katolickiej. Prasa na stoliku za ławkami.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License