Ogłoszenia parafialne

OGŁOSZENIA – 16 NIEDZIELA ZWYKŁA – 21.07.2019 r.

1. Rozpoczynamy dziś 20. Ogólnopolski Tydzień św. Krzysztofa, patrona kierowców, w tym roku pod hasłem „Ochrzczeni i posłani niesiemy Chrystusa”. W przyszłą niedzielę, z racji przypadającego w czwartek wspomnienia św. Krzysztofa, będziemy święcić pojazdy. Błogosławieństwo kierowców i samochodów odbędzie się po Mszach Świętych.

2. W poniedziałek o godzinie 17:30 w Kościele parafialnym w Baćkowicach odbędzie się spotkanie dotyczące pielgrzymki do Włoch.

3. W czwartek przypada wspomnienie św. Krzysztofa. Jest to dzień imienin Ks. Bpa Ordynariusza. W naszych modlitwach pamiętajmy o czcigodnym solenizancie. W czwartek od godz. 16. adoracja Najświętszego Sakramentu. Zapraszamy do wspólnej modlitwy.

4. Za sprzątanie kościoła, i kwiaty dziękujemy rodzinom: Kargulów, Czechowskich, Mazurów, Kozów, i Kaczmarczyków. Serdeczne Bóg zapłać. W sobotę na godz. 8.00 prosimy do sprzątania świątyni następne cztery rodziny.

5. Dziękujemy za ofiary składane na kościół: Bóg zapłać. W związku z dożynkami zapraszamy sołtysów i radnych z naszej parafii na spotkanie w niedzielę 28 lipca o godz. 17.00.

6. Prosimy o sprzątanie grobów na cmentarzu. Szczególnie prosimy o usunięcie rosnących przy i na grobach chwastów. Dziękujemy parafianom, którzy w duchu odpowiedzialności za wspólnotę parafialną, segregują wyrzucane śmieci. A szczególnie tym, którzy sztuczne kwiaty, sztuczne wieńce i zużyte wkłady i znicze zabierają do przydomowych koszy, zmniejszając w ten sposób koszty utrzymania cmentarza.

7. Zachęcamy do lektury prasy katolickiej. Prasa na stoliku za ławkami.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License