Ogłoszenia parafialne

OGŁOSZENIA – 24 niedziela zwykła – 17.09.2017 r.

1.Dzisiaj gościmy w naszej parafii ks. Andrzeja Lupę wicedyrektora Polskiej Grupy Promotorów Ruchu dla Lepszego Świata. Dziękujemy Mu za skierowane do nas słowa. Po Mszach św. spotkanie z ks. Andrzejem na plebanii. Zachęcamy do udziału tym spotkaniu. Zapraszamy

2.W poniedziałek w liturgii wspominamy św. Stanisława Kostkę patrona dzieci i młodzieży. Na Mszę św. o godz. 17 zapraszamy młodzież i dzieci z rodzicami, a szczególnie młodzież przygotowującą się do bierzmowania.

W czwartek adoracja od godz. 16.00. Zapraszamy.

3. Spotkanie scholi młodszej w piątek o godz. 17.30. O przygotowanie liturgii Mszy św. w niedzielę 24.09 o godz. 10.00 prosimy uczniów klas 2 a i b gimnazjum, o godz. 12.00 kl.4b SP

4. Członków Kół Żywego Różańca zapraszamy na autokarową pielgrzymkę do Bogorii -Sanktuarium Matki Bożej Pocieszenia7 października (tj. w 1 sobotę października) na VII Diecezjalną Pielgrzymka Kół Żywego Różańca. Zapisy w kancelarii.

5. Dzieci ze szkoły podstawowej zachęcamy do udziału w konkursie na wykonanie różańca. Różaniec może być wykonany dowolną techniką, indywidualnie lub rodzinnie. Liczymy na oryginalność i pomysłowość. Różańce należy składać do 5 października. Oceniane będą w dwóch kategoriach wiekowych. Szczegóły w regulaminie konkursu.

6. Osoby, które zapisały się na pielgrzymkę w Bieszczady prosimy o wpłacanie zaliczki.

7.Dziękujemy za ofiary składane na cele parafialne. Bóg zapłać. Za sprzątanie kościoła dziękujemy rodzinom: Kargów, Gardyników, Urbańskich i Kowalskich. Za kwiaty dziękujemy państwu młodym. Bóg zapłać. W sobotę do sprzątania świątyni prosimy cztery następne rodziny z Baranówka.

8. Spotkanie dla rodziców młodzieży przygotowującej się do bierzmowania z kl. 2 i 3 gimnazjum w niedzielę 24 września po Mszy św. o godz. 10.

9. Zachęcamy do lektury prasy katolickiej.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License