Ogłoszenia parafialne

Ogłoszenia parafialne – 33 Niedziela zwykła – 19 listopad 2017 r.

1. Dziś Światowy Dzień Ubogich. Zachęcamy by dziś zaprosić na obiad osoby samotne ze swojej okolicy.

2. Dziś po o godz. 11 spotkanie dla sołtysów. Zapraszamy.

3. W tym tygodniu; w poniedziałek – wspomnienie Św. Rafała Kalinowskiego, we wtorek – Ofiarowanie Najświętszej Maryi Panny, w środę – wspomnienie Św. Cecylii, dziewicy i męczennicy, patronki muzyki i śpiewu kościelnego. Przy tej okazji już dzisiaj wyrażamy wdzięczność wszystkich, którzy muzyką i śpiewem pomagają nam czynnie uczestniczyć w liturgii, a szczególnie p. organiście, p. kościelnemu, p. Annie, chórowi, p. Renacie, scholii dziecięcej i młodzieży należącej do Oazy. Serdeczne Bóg zapłać.

4. We wtorek nabożeństwo do św. Mikołaja. Spotkanie scholii młodszej w środę o godz. 17.30. W czwartek adoracja od godz. 15.00

5. Spotkanie ministrantów i kandydatów na ministrantów w czwartek. o godz. 16.30

6. Spotkanie dla dziewcząt z kl. 7 – przygotowujących się do bierzmowania w piątek o godz. 17.00. Spotkanie dla dziewcząt z kl. 2 gimnazjum – przygotowujących się do bierzmowania w sobotę o godz. 14.00. Spotkanie dla dziewcząt z kl. 3 gimnazjum – przygotowujących się do bierzmowania w sobotę o godz. 15.00. Zapraszamy.

7. Spotkanie Kręgu Biblijnego w sobotę o godz. 17. Zapraszamy.

8. Przez cały listopad pamiętamy o naszych zmarłych. Zachęcamy do nawiedzania cmentarza i modlitwy za zmarłych. Przed Mszami św. w listopadowe niedziele będziemy modlić się za zmarłych wymienianych w wypominkach.Zapraszamy do wspólnej modlitwy.Wypominki roczne i półroczne można jeszcze składać w kancelarii parafialnej.

9. Za tydzień w niedzielę Uroczystość Chrystusa Króla. O przygotowanie liturgii Mszy św. 26 listopada o godz. 10 prosimy młodzież z klasy 3 Gimnazjum a, o godz. 12 klasę 4 a SP.

10. Podsumowując tegoroczne nabożeństwa różańcowe, chcemy serdecznie podziękować dzieciom i ich rodzicom za liczny udział w nabożeństwach. Dla dzieci, które w październiku odmawiały różaniec mamy niespodziankę; zapraszamy ich w środę 29 listopada na film do kina w Kielcach. Dzieci na film mogą jechać z mamą lub tatą, którym jesteśmy wdzięczni za zaangażowanie w chrześcijańskie wychowanie młodego pokolenia i trud związany z przywożeniem ich na nabożeństwa i spotkania.

11. Kościół sprzątały i udekorowały w kwiaty cztery rodziny z Żernik. Bóg zapłać. Do sprzątania kościoła w sobotę na godz. 8.00 prosimy cztery następne rodziny z Żernik.

12. Nasi ministranci zajęli 1 miejsce w Rejonowym Turnieju Piłki Halowej w Staszowie. Dnia 25 listopada wezmą udział w finale diecezjalnym w Dwikozach. Trzymany za nich kciuki, życząc im sukcesu w finale.

13. Zachęcamy do lektury prasy katolickiej. Po Mszy św. można nabyć: Gościa Niedzielnego, Małego GN oraz Niedzielę.

14. Dziękujemy wszystkim, którzy złożyli już ankiety dotyczące cmentarza. A wszystkich pozostałych prosimy o nie odkładanie tej sprawy na później.

15.W dniach od 1 -3 grudnia Wyższe Seminarium Duchowne w Sandomierzu organizuje rekolekcje dla chłopców ze szkół średnich. Koszt to czas poświęcony Bogu. Zapraszamy.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License