Ogłoszenia parafialne

Ogłoszenia parafialne – 33 Niedziela zwykła – 17 listopada 2019 r.

1. Dziękujemy za ofiary złożone na tacę i do puszki w ubiegłą niedzielę. Wszystkim ofiarodawcom składamy serdeczne Bóg zapłać. Od dzisiejszej niedzieli rozpoczynamy sezon grzewczy. Taca z niedzieli 24 listopada na pokrycie kosztów ogrzewania kościoła.

2. Dziś w całym Kościele przeżywamy III Światowy Dzień Ubogich. Ojciec Święty Franciszek ustanowił go przed trzema laty, na zakończenie Jubileuszu Miłosierdzia. Dziś po Mszy św. o godz. 10 spotkanie dla przygotowujących się do bierzmowania i ich rodziców.

3. W tym tygodniu w liturgii wspominamy: jutro w poniedziałek bł. Karolinę Kózkównę, dziewicę i męczennicę; w środę św. Rafała Kalinowskiego, prezbitera; w czwartek wspomnienie Ofiarowania NMP; w piątek św. Cecylię - (patronki muzyki kościelnej). Przy tej okazji już dzisiaj wyrażamy wdzięczność wszystkich, którzy muzyką i śpiewem pomagają nam czynnie uczestniczyć w liturgii, a szczególnie p. organiście, p. kościelnemu, p. Annie, chórowi i scholii. Serdeczne Bóg zapłać.

4.W pierwszy i trzeci wtorek miesiąca po Mszy św. popołudniowej nabożeństwo do św. Mikołaja. Zapraszamy w najbliższy wtorek.

5. Spotkanie ministrantów, lektorów i kandydatów na ministrantów we wtorek o godz. 16.30. Spotkanie scholi w środę o godz. 17.30. W czwartek adoracja od godz. 15.00. W piątek spotkanie Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży o godz. 17.00, a w sobotę o godz. 9.00 ministrancki, rejonowy turniej piłki halowej i o godz. 17.00 spotkanie Kręgu Biblijnego. Zapraszamy

6. W sobotę rozpoczynamy Tydzień Biblijny. Zachęcamy do codziennej lektury Pisma Świętego.

7. Za tydzień w niedzielę Uroczystość Chrystusa Króla. Na Mszy św. o godz. 10.00 odbędzie się poświęcenie opłatków, które p. Paweł - nasz Organista będzie roznosił po domach. Przyjęte od niego opłatki - poświęcone w naszym kościele - wyrażają jedność naszej wspólnoty parafialnej. Za tydzień po Sumie spotkanie dla rodziców Liturgicznej Służby Ołtarza – lektorów, ministrantów, kandydatów na ministrantów i scholi. Zapraszamy.

8. Przez cały listopad modlimy się za naszych zmarłych.
Codziennie o 15.45 Koronka do Miłosierdzia Bożego za zmarłych wymienianych w wypominkach. Zapraszamy do wspólnej modlitwy.

9. Porządkując groby po Uroczystości Wszystkich Świętych w miarę możliwości zabierajmy śmieci do przydomowych śmietników. Istnieje możliwość ubezpieczenia nagrobków od upadku drzewa, dewastacji i innych zdarzeń. Więcej informacji w gablocie przed kościołem.

10. Od 1 listopada w polskich kinach można oglądać głośny film pt.: Nieplanowane. Opowiada on historię jednej z najmłodszych dyrektorek kliniki aborcyjnej, która po 10 latach robienia kariery zobaczyła coś, co na zawsze zmieniło jej życie. Film jest dla widzów od 15 roku życia. Zachęcamy do wyjazdu na ten film do kina.

11. Dziękujemy za sprzątanie kościoła i kwiaty. Bóg zapłać. W sobotę na godz. 8.00 prosimy do sprzątania kościoła ostatnie cztery rodziny z Janczyc.

12. Zachęcamy do lektury prasy katolickiej. Prasa na stoliku za ławkami.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License