Ogłoszenia parafialne

19.05.2024 r.- NIEDZIELA ZESŁANIA DUCHA ŚWIĘTEGO

OGŁOSZENIA DUSZPASTERSKIE

1. Serdeczne Bóg zapłać rodzicom dzieci pierwszokomunijnych za posprzątanie i dekorację naszej świątyni oraz za utrzymanie porządku w świetlicy. Dziękuję za wykoszenie trawy wokół kościoła, przy świetlicy, plebani i parkingach. Bóg zapłać Panu kościelnemu za wykonane prace porządkowe i za okazaną pomoc rodzicom podczas porządkowania terenu wokół kościoła i w kościele. W przyszłą sobotę do sprzątania kościoła i świetlicy zapraszam osoby z pięciu numerów z ul. Leśnej.

2. Dziś przeżywamy Uroczystość Zesłania Ducha Św., czyli tradycyjne Zielone Świątki, dzisiejsza Uroczystość Zesłania Ducha Świętego kończy okres wielkanocny. Na Mszy Św. o godzinie 12:00 będziemy przeżywać Uroczystość I Komunii Świętej obejmijmy wspólną modlitwą dzieci i ich rodziny.

3. Jutro Święto NMP Matki Kościoła w czwartek Święto Jezusa Chrystusa Najwyższego i Wiecznego Kapłana.

4. W przyszłą niedzielę 26 maja na Mszy Św. o godzinie 10:00 będziemy przeżywać rocznicę I Komunii Św. Spotkanie z dziećmi rocznicowymi będzie w czwartek 23 maja o godzinie 18:00, spowiedź dla dzieci i rodziców w piątek 24 maja o godzinie 15:30.

5. Dziś zbiórka do puszek na Instytut Teologiczny w Sandomierzu. Bóg zapłać za ofiary składane na ten cel.

6.Trwają nabożeństwa majowe ku czci NMP, które są odprawiane w dni powszednie po Mszy Św. o godz. 17, a w niedzielę i święta po Mszy Św. o godz. 16. Zachęcam do udziału w nabożeństwach majowych.

7. W czwartek adoracja Najświętszego Sakramentu o godz. 16:00

8. Bóg zapłać za ofiary składane na remont naszego kościoła. W minionym tygodniu ofiary złożyli:
Marek Stańczak Nieskurzów Stary 112 – 200 zł., Mirosław Goliński Baranówek 14 – 100 zł., Jadwiga Gardynik Olszownica – 100 zł., Nieskurzów Nowy 14a – 200 zł., Olszownica 45 – 100 zł., Janczyce 19 – 100 zł., Olszownica 27 – 200 zł.
Wszystkim ofiarodawcą składam serdeczne Bóg zapłać.

9. Dnia 8 czerwca poza Dniami Młodych naszej Diecezji odbędziesię również XV Papieski Rajd Rowerowy. Jego trasa przebiegać będzie z Sandomierza przez Orliska, Kotową Wolę do Rozwadowa. Zgłoszenia wraz z oświadczeniami należy składać osobiście w terminie od 27 maja 2024 r. do 7 czerwca 2024 r. (w godzinach 8:00-12:00) w MOSiR Miejski StadionSportowy ul. Koseły 3a lub elektronicznie e-mail:lp.zreimodnas.risom|tairaterkes#lp.zreimodnas.risom|tairaterkes od 3 czerwca 2024 lub przed startem w biurze organizacyjnym rajdu na Bulwarze Marszałka J. Piłsudskiego w Sandomierzu.

10. Kustosz Sanktuarium w Radomyślu ks. Witold Szczur zaprasza 26 maja na wspólną modlitwę w intencji matek.

11. Proszę na bieżąco sprawdzać godziny intencji Mszy Św.

12. Zachęcam do czytania prasy katolickiej znajdującej się na stoliku za ławkami.

13. W sobotę 25 maja o godzinie 18:00 zbiórka wszystkich ministrantów.

14. Przypominam i serdecznie proszę, aby przy porządkowaniu grobów na naszym cmentarzu pamiętać o segregacji śmieci. Naturalne odpady proszę składować w koszach po murem. Do dużego kontenera tylko odpady sztuczne.

15. Wszystkim Parafianom i przybyłym Gościom życzę radosnej i błogosławionej niedzieli. Solenizantom oraz jubilatom przeżywającym w nadchodzącym tygodniu swoje jubileusze pragnę życzyć zdrowia i obfitości Bożych darów oraz opieki Matki Bożej i Świętych Patronów.

16.Po błogosławieństwie końcowym zapraszamy dzieci do błogosławieństwa indywidualnego.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License