Ogłoszenia parafialne

Ogłoszenia parafialne – 25 Niedziela zwykła – 22 września 2019

1. Zbiórka kandydatów na ministrantów, ministrantów i lektorów we wtorek o godz. 17.30. Próby scholii w środę o godz. 17.30.
W czwartek adoracja od godz. 16.00.

2.W Polsce działają Rycerze Kolumba. Są też w naszej diecezji. To największa na świecie organizacja katolicka dla mężczyzn założona w USA w 1882 r. Jest to stowarzyszenie bratnie, które znajduje siłę w solidarności. Rycerze Kolumba przysięgają bronić swojej ojczyzny, rodziny i wiary. Wzorem jest dla nich Krzysztof Kolumb wytrwale szukający Nowego Świata. Możliwe jest też by taka wspólnota powstała także w naszej parafii. Za tydzień w niedzielę 29 września o godz. 17 gościć będziemy w naszym kościele Rycerzy Kolumba, którzy na krótkim spotkaniu zapoznają nas z tą organizacją. Na to spotkanie w kościele z Rycerzami Kolumba w niedzielę 29 września o godz. 17 zapraszamy wszystkich mężczyzn.

3. Dziękujemy za ofiary składane cele parafialne. W ubiegłą niedzielę Koło Żywego Różańca z Nieskurzowa Nowego – złożono na Kościół: 200 zł. Bóg zapłać.

4. Członków Kół Żywego Różańca oraz wszystkich Czcicieli Matki Bożej Różańcowej zapraszamy na autokarową pielgrzymkę do Staszowa -Sanktuarium św. Jana Pawła II w sobotę 5 października. Zapisy w zakrystii i kancelarii.

5. Dziękujemy za kwiaty i sprzątanie kościoła. . Bóg zapłać. W piątek lub sobotę prosimy do sprzątania kościoła następne cztery rodziny.

6. Zachęcamy do lektury prasy katolickiej. Po mszy św. można nabyć: Gościa Niedzielnego, MGN. oraz Niedzielę.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License